huy
Nurul Fatihah Lina Bt Rusli
20 y/o on 10 August
Daisypath Anniversary tickers

Rosak T_T



Hi elibadi . Tengahari semua .
Haaaa siapa tak puasa ? Baik mengaku . Haha . K motif letak gambar tu ? Motif dia sebab nak bagitahu BB kita rosak . Nie yang ke 3 dah rosak . BB nie memang macam nie ehh ? Atau aku yang lasak sangat ? Haha . Ehh tak tak , memang BB nie yang rosak . Bukan salah aku :'( . Memang tak ah lepas nie aku takkan guna blackberry dah . Guna blackberry buat kredit habis , takde masa nak study . Kan-2 ? Haha . Alasan je tu . Padahal nak sedapkan hati . Kihkih . Serius cakap fedup dah guna BB nie . Nak handphone lain boleh ? Boleh kan ibu ? Hikhik .

Hp nie comel kan-2 ? Haaaa , tak kira nak yang nie jugak . Sebelum raya insyaallah . Pujuk ibu . Yeahhh :') Hope samsung more better than blackberry yang siak tu . Sakit hati aku . Jimat kredit pun jimat . Hope ibu nak beli . Haha . Kejam tak aku ? Kehkeh .

No comments:

Post a Comment

Assalaikum . Hi .
Tinggalkan comment elok elok ehh .
Sayang awak xD